vineri, 29 ianuarie 2010

Tea in the morning



Acum...te gasesc diferita.Imi spui ca astazi vrei doar sa visezi,sa te lasi prada franturilor de imagini din-nautrul tau.Esti visatoare si brusc te cuprinde o stare de fericire.Esti exigenta cu tine,insa acum te cufunzi in viziuni si te simti mai implinita ca oricand. Imi spui ca ti-e dor.Dor de ce mai exact?De ce ai fost,de ce esti acum ,sau de ce vei fi?De ce nu mai zici nimic?Esti doar tu cu tine de parca eu n-as exista.Vorbeste-mi!Nu ma lasa sa cad prada gandurilor mele.Mie-frica de ce vor spune ele!

La ce te gandesti?Esti simplitate intruchipata,esenta feminina ce dainuie din timpuri stravechi.Ce te bucura?O cana de ceai fierbinte in gerul diminetilor de iarna?Poate...Privesti prin ochiul de sticla sau prin tine?Raspunde-mi!Iti poruncesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu